مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 فروردین 1400 ساعت 04:152021-04-05سياسي

درخواست توضیح از رییس رسانه ملی برای توقف گاندو


«سیداحسان قاضی زاده هاشمی» عضو شورای نظارت بر صداوسیما گفت: این شورا در نامه ای خطاب به رییس سازمان خواستار توضیح درباره دلایل توقف پخش سریال «گاندو 2» شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سید احسان قاضی زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: شورای نظارت نامه ای را خطاب به رییس سازمان صداوسیما نوشته و خواهان توضیح و ایشان درباره توقف پخش سریال گاندو 2 شده است.

وی ادامه داد: این نامه در پی تماس های مکرر مردم با شورا و دبیرخانه شورای نظارت درمورد توقف ادامه پخش سریال گاندو 2 نوشته شده است و شورا در آن نامه از آقای علی عسکری خواسته پاسخ بدهد که اعلام کند که دلیل توقف چه بوده؟ و علت فشارهای بیرونی، درونی و یا افراد را هم اعلام کند.

قاضی زاده تاکید کرد: در این نامه همچنین از آقای علی عسکری خواسته شده که زمان و نحوه پخش سریال را دقیقا مشخص کنند.

این موضوع به قید فوریت برای رییس سازمان صداوسیما ارسال شده و ایشان هم موظف هستند که پاسخ نامه را هرچه سریع تر به ما اعلام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجموعه تلویزیونی گاندو2 به کارگردانی جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی در ایام نوروز هر شب از شبکه سه سیما پخش می شد و موضوع آن درباره چند پرونده امنیتی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست توضیح از رییس رسانه ملی برای توقف گاندو

درخواست توضیح از رییس رسانه ملی برای توقف گاندو