مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-04اجتماعي

دغدغه پدر شهید مدافع حرم + فیلم و عکس


پدر شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی با اشاره به اینکه مسؤولان بدانند که پسرم با 26 سال سن زندگی، وقت و درآمدش را برای خدمت و کمک به مردم صرف کرد، می گوید؛ - خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس فرهنگی آخرین شهید مدافع حرم کشور در روزهای آخر سال 1399 متولد اول فروردین 1373 است و یک خواهر و 3 برادر دارد.

مقطع ابتدایی را در مدرسه رازی سرخ کلا و مقطع راهنمایی را در مدرسه مولوی سرخ کلا بخش زیراب شهرستان سوادکوه گذراند و وارد هنرستان شهید بهشتی زیراب شد.

زین العابدین برسنجی پدر شهید مدافع حرم مجتبی برسنجی به همراه مادر و برادران شهید، مهربانانه پذیرای ما در منزل شان بود.

با پدر شهید مدافع حرم سوادکوه درباره فرزند برومندش می پرسیم و وی با اشاره به اینکه شهید مجتبی هر جا احساس می کرد که مردم به کمکش نیازمند هستند، در آنجا حاضر می شد و در هلال احمر، بسیج، هیأت مذهبی و نهاد های دیگر فعالیت می کرد، گفت: در کمک به مردم برای مهار سیل، آتش سوزی های جنگل، برف و یخ در گردنه گدوک سوادکوه و هر جا که خطرناک بود در صف اول قرار داشت.

وی گفت: از سوم دبستان در برنامه های نماز جماعت، مراسم های مذهبی مساجد و حسینیه ها به عنوان مکبّر، مداح و عضو هیأت مذهبی فعالیت می کرد و در کلاس های قرآن هم حضور فعال داشت و تقیّد ویژه ای برای وظایف دینی خود قائل بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه پدر شهید مدافع حرم + فیلم و عکس

دغدغه پدر شهید مدافع حرم + فیلم و عکس