مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-04بين الملل

دیدار الکاظمی با شیخ زاید در ابوظبی؛ دعوت از شرکت های اماراتی برای فعالیت در عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از میدل ایست نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق که به امارات سفر کرده است با محمد بن راشد آل مکتوم ، - دیدار الکاظمی با شیخ زاید در ابوظبی؛ دعوت از شرکت های اماراتی برای فعالیت در عراق نخست وزیر عراق که به امارات سفر کرده است با نخست وزیر این کشور و حاکم دبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به نقل از میدل ایست نیوز، مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق که به امارات سفر کرده است با محمد بن راشد آل مکتوم ، نخست وزیر این کشور و حاکم دبی نیز دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازدفتر رسانه ای نخست وزیری عراق، الکاظمی عصر امروز در چارچوب سفر رسمی به امارات با محمد بن راشد آل مکتوم، نخست وزیر این کشور و حاکم دبی دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار درباره مناسبات دوجانبه و راهکار های تقویت همکاری مشترک و توسعه سازوکار های آن در همه زمینه ها رایزنی کردند.

الکاظمی پیش از این در دیدار با بازرگانان و فعالان اقتصادی امارات با بیان اینکه عراق شرایط دشوار و پیچیده ای را پشت سر نهاده که منجر به تاخیر در توسعه و خدمات رسانی شده است، تاکید کرد: دولت عراق اقدامات شجاعانه ای را در حوزه اقتصادی، پولی و توسعه کشور اتخاذ کرده و اقتصاد عراق شاهد بهبود تدریجی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار الکاظمی با شیخ زاید در ابوظبی؛ دعوت از شرکت های اماراتی برای فعالیت در عراق

دیدار الکاظمی با شیخ زاید در ابوظبی؛ دعوت از شرکت های اماراتی برای فعالیت در عراق