مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 15:152021-04-04سياسي

پیگیری جدی دستگاه قضا برای نهایی شدن پرونده های آذرآب و هپکو


رییس کل دادگستری استان مرکزی از پیگیری جدی دستگاه قضا برای نهایی شدن پرونده آذرآب و هپکو خبر داد.

- خبرگزاری فارس از اراک، رهبر معظم انقلاب سال هاست که به مناسبت سال نو و در راستای دعای تحویل سال برای تحول در درون و برون فرد و جامعه در پیام های تبریک به ملت، نام های هدفداری را برای این سال ها تبیین می کنند که از سال 69 تا کنون شاهد این حرکت اندیشمند از سوی ایشان هستیم.

نامگذاری سال ها به عناوین مختلف می تواند منجر به شناخت عمیق تر و بهبود در شاخص های آن شعار و تحرک بخشی به نظام علمی و اجرایی و قانون گذاری کشور برای آن، گسترش کاربرهای آن موضوع و راهکارهای عملیاتی شود.

از سال 1389 تا سال جاری شعارهای سال حول محور اقتصاد و صنعت و تولید بوده است که نشان از توجه ویژه مقام معظم رهبری به این امر مهم و حیاتی است.

با توجه به عناوین سال های اخیر مسوولان نیز باید عزم خود را برای تحقق شعار سال جزم کنند تا صنایعی که طی دهه های اخیر به دلیل برخی مشکلات دچار چالش در امر تولید شده اند، با رفع چالش ها بتوانند به صحنه تولید بازگشته و به امر تولید بپردازند.

در استان مرکزی صنایعی همچون هپکو و آذرآب  و صنایع دیگر به دلیل واگذاری به بخش خصوصی و مشکل در تامین نقدینگی با چالش های کارگری و تولیدی مواجه بودند و طی چند سال گذشته همواره شاهد اعتراضات کارگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری جدی دستگاه قضا برای نهایی شدن پرونده های آذرآب و هپکو

پیگیری جدی دستگاه قضا برای نهایی شدن پرونده های آذرآب و هپکو