مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 12:052021-04-04اقتصادي

بلوار الزهراء مشهد افتتاح شد


پروژه بولوارالزهراء مشهد واقع در خیابان بابانظر94، به طول 260 متر و عرض 10 متر در دو باند سواره رو با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان احداث شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی پروژه بولوارالزهراء مشهد واقع در خیابان بابانظر94، به طول 260 متر و عرض 10 متر در دو باند سواره رو با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان احداث شده است.

محمدرضا کلایی، شهردار مشهد در مراسم افتتاح این بلوار بیان کرد: در کنار بهره برداری از تعداد زیادی از پروژه های عمرانی، در مناطق پیرامونی و کم برخوردار شهر برخی از پروژه ها مراحل پایانی خود را می گذراند که نیاز دارد تا سایر دستگاه ها برای به سرانجام رسیدن آن همت کنند.

با توجه به این موضوع تصمیم داریم تا هر ازچندگاهی تعدادی از پروژه های اجراشده در مناطق پیرامونی را که آماده بهره برداری می شوند، در جلسات ستاد ساماندهی حاشیه شهر مشهد اعلام و افتتاح کنیم.

یکی از این پروژه ها که از اهمیت بالایی برخوردار است بازگشایی و امتداد بولوار الزهرا(س) واقع در منطقه 5 است که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

شهردار مشهد با اشاره به اینکه یکی از مشکلات موجود در پهنه شهرک شهید رجایی به ویژه محله بازه شیخ، موضوع عبور و مرور است، خاطرنشان کرد: در این محدوده دو خیابان اصلی پورسینا و خوش سیما را داریم که هر دو کم عرض هستند و بیش از 10 سال است که قر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلوار الزهراء مشهد افتتاح شد

بلوار الزهراء مشهد افتتاح شد