مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 09:352021-04-04بين الملل

قتل عام آوارگان؛ آخرین حربه ائتلاف سعودی برای جلوگیری از آزادی مأرب


منابع آگاه می گویند که ائتلاف سعودی به منظور توقف پیشروی های ارتش و کمیته های مردمی یمن در جبهه مأرب و جلوگیری از آزادسازی آن، به دنبال قتل عام آوارگان این استان و استفاده از آن به عنوان یک اهرم فشار بر نیروهای صنعاء است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ائتلاف سعودی متجاوز به ، ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش در حال بازی با جان آوارگان یمنی و استفاده از آنها به عنوان سپر انسانی و به کار گرفتن اردوگاه های آنها به عنوان پادگان های نظامی هستند و همین امر، مانع اصلی پیشروی بیشتر و پیروزی نهایی ارتش و کمیته های مردمی یمن در نبرد مأرب است که چیز به آزادی آن باقی نمانده است.

بنا بر این گزارش، با وجود افزایش حملات هوایی ائتلاف متجاوز به یمن به اطراف مأرب، ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنان در حال پیشروی برای آزادسازی این شهر هستند.

آزادسازی این شهر، ضربه مهلکی برای متجاوزان به شمار می رود زیرا دارای اهمیت راهبردی زیادی است و متجاوزان طی سالهای گذشته از آنجا اقدام به ترویج قهرمانی های خیالی خود می کردند و صنعاء را تهدید می کردند که در حال پیشروی به سوی پایتخت هستند.

اما اکنون وضعیت فرق کرده است و شهر مأرب زیر باران گلوله های نیروهای مشترک یمنی است و ماه ها است که از نظر نظامی سقوط کرده است اما تصمیم دولت صنعاء بر درنگ بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل عام آوارگان؛ آخرین حربه ائتلاف سعودی برای جلوگیری از آزادی مأرب

قتل عام آوارگان؛ آخرین حربه ائتلاف سعودی برای جلوگیری از آزادی مأرب