مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 08:452021-04-04سياسي

سرانه هر شهروند قمی از بودجه شهرداری چقدر است؟


شهردار قم سرانه هر شهروند قمی در بودجه سال جاری را بیش از یک میلیون و 860 هزار تومان دانست و گفت: 71 درصد بودجه شهرداری در سال جاری مربوط به اقدامات عمرانی است که در این زمینه 6 تقاطع غیرهمسطح در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- ایسنا/قم شهردار قم سرانه هر شهروند قمی در بودجه سال جاری را بیش از یک میلیون و 860 هزار تومان دانست و گفت: 71 درصد بودجه شهرداری در سال جاری مربوط به اقدامات عمرانی است که در این زمینه 6 تقاطع غیرهمسطح در سال جاری تکمیل و به بهره برداری می رسد.

دکتر سید مرتضی سقاییان نژاد صبح امروز در دیدار با آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور با اشاره به شکوفایی پروژه های شهری در سال 99، اظهارکرد: در سال گذشته علیرغم همه مشکلات 889 پروژه شهری در شش مرحله افتتاح و به بهره برداری رسید.

شهردار قم با بیان اینکه علیرغم اینکه سال 99 برای مدیریت شهری همراه با کرونا و سیل آغاز شد، تصریح کرد: در سال گذشته بیش از پنج هزار و 500 میلیارد تومان پروژه در قم کلنگ زنی و افتتاح شده است.

سقاییان نژاد با تأکید بر اقدامات مجموعه مدیریت شهری در حوزه ایثار و شهادت، عنوان کرد: اتمام محوطه باغ موزه دفاع مقدس، بهره برداری از بوستان طبقاتی شهیدان زین الدین و اختصاص بوستان 10 هکتاری یادمان شهدا تنها در سال 99 در این زمینه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه هر شهروند قمی از بودجه شهرداری چقدر است؟

سرانه هر شهروند قمی از بودجه شهرداری چقدر است؟