مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:502021-04-04ورزشي

حال خوش ورزش لرستان با ورود سه اسپانسر قوی


هر چند سال 99 کرونا لطمات زیادی به همه بخش ها وارد کرد و ورزش نیز از این ویروس منحوس در امان نبود اما با ورود بخش خصوصی قوی به عرصه تیمداری، ورزش لرستان سال خوبی را پشت سر گذاشت.

- ایسنا/لرستان هر چند سال 99 کرونا لطمات زیادی به همه بخش ها وارد کرد و ورزش نیز از این ویروس منحوس در امان نبود اما با ورود بخش خصوصی قوی به عرصه تیمداری، ورزش لرستان سال خوبی را پشت سر گذاشت.

در چند دهه اخیر و با ورود کارخانه های قوی و بعضاً شهرداری ها به عرصه تیمداری، ورزش لرستان در این مقوله جا ماند و در لیگ های برتر رشته های تیمی فعالیت خاصی نداشتیم و اگر کج دار و مریز اقداماتی انجام می شد، متاسفانه به سبب مشکل های زیاد، انگشت نما می شدیم.

نمونه بارز این اتفاق را می توان در لیگ برتری شدن تیم فوتبال گهر دورود مثال بزنیم؛ این تیم که سال 86 به دورود هدیه داده شد و با اسامی مختلف در لیگ های دسته اول و برتر حضور داشت، سال 91 به عنوان نخستین تیم لرستان به لیگ برتر فوتبال صعود و همان فصل سقوط کرد.

هنوز هم که هنوز است از گهر به عنوان عجیب ترین تیم تاریخ لیگ برتر یاد می شود و تا دلتان بخواهد مشکل داشت که نیاز به مثنوی هفتاد من دارد و اینکه یکی دو سال پس از آن برای همیشه منحل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حال خوش ورزش لرستان با ورود سه اسپانسر قوی

حال خوش ورزش لرستان با ورود سه اسپانسر قوی