مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 05:052021-04-04سياسي

تخصیص بودجه های محرومیت زدایی در اصفهان در اولویت باشد


ضروری است بودجه های محرومیت زدایی در شهرداری اصفهان در ایام نخست سال تخصیص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا نصراصفهانی صبح یکشنبه در یکصد و شصت و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تیم مدیریت شهری اصفهان همواره پایبند به اعتقادات و پیرو راه شهدا بوده است، اظهار داشت: در این زمینه برخی سعی در نادیده گرفتن فعالیت های این نهاد دارند که امری بیهوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته 366 لایحه و 12 طرح در شورای شهر به ثبت رسیده است، ابراز داشت: این امر در کارنامه شورای شهر دارای ارزش زیادی است.

تحقق شعار سال در صنعت ساخت و ساز امکان پذیر است رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام تولید؛ پشتیبانی ها، مانع زدایی ها و لزوم توجه به امر در برنامه ریزی ها و سیاستگذاری های شهرداری اصفهان ابراز داشت: تحقق این شعار در صنعت ساخت و ساز امکان پذیر است و امیدواریم در این زمینه همچون سال گذشته شاهد رونق باشیم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به تولید و رفع موانع آن می تواند منجر به ایجاد آرامش و کاهش معضلات اجتماعی در جامعه شود، ادامه داد: اشتغال زایی بهترین راهکار برای توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بودجه های محرومیت زدایی در اصفهان در اولویت باشد

تخصیص بودجه های محرومیت زدایی در اصفهان در اولویت باشد