مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 04:402021-04-04سياسي

ضرورت توجه به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز


رییس شورای اسلامی شهر تبریز بر ضرورت توجه به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز تاکید کرد و گفت: باید در سال جدید در این موضوع اقدامات اساسی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهرام دبیری صبح امروز یک شنبه در نخستین جلسه سال 1400 شورای شهر تبریز گفت: اقدامات انجام گرفته در زمینه گلکاری و فضای سبز و جنگل کاری و پارک ها به خصوص در تفرجگاه عباس میرزا قابل تقدیر است و می توان گفت با گلکاری های اخیر روحیه نشاط و شادابی در شهر ایجاد شده است.

وی افزود: فوت پاکبان شهرداری تبریز را تسلیت می گوییم و خواستار آن هستیم که مسائل ایمنی راهنمایی و رانندگی هم توسط شهروندان، هم پاکبانان و هم مجموعه شهرداری جدی تر گرفته شود.

دبیری ابراز داشت: در بحث نوسازی ناوگان اتوبوسرانی در مقایسه با سایر شهرها وضعیت مناسبی نداریم و ضروری است که در این حوزه اقداماتی جدی صورت بگیرد.

خط دو متروی تبریز بزرگ ترین پروژه شمال غرب در سال جاری است شهردار تبریز نیز در این جلسه با اشاره به روند کاری پروژه قطار شهری تبریز گفت: خط دو متروی تبریز بزرگ ترین پروژه شمال غرب در سال جاری است.

ایرج شهین باهر از اخذ اوراق مشارکت 6 هزار میلیارد ریالی خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته توسط شهرداری تبریز خوشبختانه توانستیم در آخرین روز سال گذشته، 10 درصد بودجه سال 1400 را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز

ضرورت توجه به نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تبریز