مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 فروردین 1400 ساعت 01:352021-04-03ورزشي

پایان سیطره جردن باروز بر کشتی آمریکا/ کایل دیک المپیکی شد


جردن باروز، چهره شاخص کشتی آزاد جهان با قبول دو شکست مقابل کایل دیک در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، از رسیدن به المپیک توکیو بازماند.

- جردن باروز، چهره شاخص کشتی آزاد جهان با قبول دو شکست مقابل کایل دیک در انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا، از رسیدن به المپیک توکیو بازماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک توکیو، جردن باروز دارنده 5 طلای جهان و المپیک برابر کایل دیک دارنده 2 طلای جهان در سال های 2018 و 2019 با قبول دو شکست 3 بر صفر و 3 بر 2 از رسیدن به المپیک توکیو بازماند.

باروز بعد از قبول دو شکست و از دست دادن المپیک، از شدت ناراحتی نای بلند شدن از روی تشک را نداشت و در میان تشویق تماشاگران دست دیک به عنوان فرد پیروز بالا رفت.

کایل دیک در این 2 مبارزه به لحاظ سرعت و قدرت بدنی نسبت به باروز 33 ساله برتری داشت.

باروز چندین مرتبه به پاهای دیک رسید اما توان گرفتن امتیاز را نداشت و تنها در 20 ثانیه پایانی مبارزه دوم و در حالی که 3 بر صفر عقب بود، دو مرتبه حریف را به بیرون تشک برد تا دو امتیاز بگیرد، هر چند در ثانیه پایانی دیک موفق به خاک کردن باروز شد اما وقت به پایان رسید و دیک با کسب دومین پیروزی جواز حضور در المپیک توکیو را بدست آورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان سیطره جردن باروز بر کشتی آمریکا/ کایل دیک المپیکی شد

پایان سیطره جردن باروز بر کشتی آمریکا/ کایل دیک المپیکی شد