مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 20:052021-04-03اقتصادي

ضرورت فرودگاه یاسوج به بهینه سازی پوشش ارتباطی و شبکه فیبر نوری


دستیار وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ارتقاء و بهینه سازی پوشش ارتباطی و اینترنت و اختصاص شبکه فیبر اختصاصی ضرورتی برای توسعه فرودگاه مرکز استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، سید فرزاد نجات در دیدار با مدیرکل فرودگاه یاسوج گفت: زیرساخت ارتباطی خصوصا هوایی یکی از آیتم های مهم در توسعه محسوب می شود، که برای سرمایه گذاران از اهمیت بالایی برخوردار است.

دستیار وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات با اشاره به برنامه ریزی فرودگاه یاسوج برای ارتقاء و توسعه پروازها به یازده پرواز در هفته، افزود: افزایش پروازها در راستای جذب گردشگران و تورهای هوایی سیاحتی زیارتی به مشهد، و در دراز مدت به راه اندازی پرواز عتبات و همچنین اتصال استان به تاکسی هوایی فارس توسط شرکت ماهان، می تواند نقطه عطفی برای بحث صنعت توریسم خصوصا در حوزه سلامت باشد.

وی عنوان کرد: در همین راستا عدالت ارتباطی و پوشش ارتباطی و اینترنت فرودگاه یاسوج بعنوان یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه استان ارتقاء و بهینه سازی خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: در کوتاه مدت احداث نیوسایت همراه اول در بله زار پیش بینی شده و در برنامه فاز 8 مخابرات ایران با هدف کم کردن ترافیک دیتا در این منطقه پرجمعیت اقدام جدی در پوشش ارتباطی و پهن باند (اینترنت) به حساب خواهد آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت فرودگاه یاسوج به بهینه سازی پوشش ارتباطی و شبکه فیبر نوری

ضرورت فرودگاه یاسوج به بهینه سازی پوشش ارتباطی و شبکه فیبر نوری