مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 18:102021-04-03پزشكي

کرونای جهش یافته مهمان ناخوانده البرزی ها


بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا البرز به یکی از استان های میزبان کرونای جهش یافته تبدیل شده است.

- اشتهارد - فرماندار اشتهارد گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا البرز به یکی از استان های میزبان کرونای جهش یافته تبدیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از سفر و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، برخی هم استانی ها و شهروندان محترم اشتهارد با سفرهای نوروزی و تردد در شهرها و استان های آلوده و همچنین عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی با بازگشت به شهرهای محل سکونت خود، شیوع موج چهارم و جهش نگران کننده ویروس کرونا در استان رقم خورد.

وی افزود: با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مرکز بهداشت شهرستان پس از مدت های مدید و تلاش پرسنل بهداشت و درمان، تیم های امدادی و … در کنترل شیوع این ویروس، یک نفر فوتی و 8 نفر مبتلای قطعی به کرونا در یکی دو روز قبل، موجب شد تا وضعیت این شهرستان نیز که تاکنون شرایط آرامی را طی کرده بود؛ در این مقطع رو به وخامت گذاشته و موجب نگرانی تیم های درمانی، مسئولین شهرستان و کسانی که به هشدارها توجه کرده و در خانه مانده بودند، شود.

فرماندار اشتهارد ادامه داد: برآوردها نشان می دهد تا ده روز آینده علائم بیماری بُروز و ظهور خواهد کرد و به احتمال قوی شرایط مطلوبی را پیش روی نخواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونای جهش یافته مهمان ناخوانده البرزی ها

کرونای جهش یافته مهمان ناخوانده البرزی ها