مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 16:452021-04-03سياسي

نهضت مسکن سازی مددجویان با جدیت ادامه دارد


مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین گفت: نهضت مسکن سازی برای مددجویان با کمک دستگاه های متولی با جدیت ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) سید مهدی آبفروش بیان کرد: گران ترین خدمت کمیته امداد امام خمینی (ره) مسکن است که تلاش می کنیم با جدیت اجرا کنیم.

وی ادامه داد: این نهاد در برنامه ریزی خود تلاش می کند تا در کوتاه ترین زمان پرونده مددجویان فاقد مسکن را در استان ببندد که برای این امر تفاهم نامه های مختلفی منعقد شده و تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین براساس تفاهم نامه های انجام شده 377 واحد مسکن کارسازی شد که تاکنون هزینه خرید و ساخت این واحدها به مبلغ 16 میلیارد و 700 میلیون تومان به حساب وزارت مسکن و شهرسازی واریز شده است.

وی افزود: براین اساس 120 واحد مسکونی از واحدهای مسکونی مهر در بهمن ماه 1399 به نیازمندان تحویل شد و براساس وعده سازمان مسکن و شهرسازی مابقی این واحدها در سه ماهه نخست سال 1400 به نیازمندان و محرومان واگذار می شود.

آبفروش عنوان کرد: براساس تفاهم نامه دیگری در صورت اختصاص زمین از سوی اشخاص حقیقی و یا حقوقی، ارائه تسهیلات و کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت مسکن سازی مددجویان با جدیت ادامه دارد

نهضت مسکن سازی مددجویان با جدیت ادامه دارد