مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 16:052021-04-03سياسي

دستگاه های اجرایی برای ساماندهی و کنترل حاشیه نشینی به وظایف خود عمل کنند


دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود برای ساماندهی حاشیه شهر و کنترل حاشیه نشینی عمل کنند و هرگونه کوتاهی و قصور مدیران در این حوزه تحت عنوان ترک فعل مورد برخورد قاطع قانونی قرار خواهد گرفت.

- ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه های اجرایی باید به وظایف خود برای ساماندهی حاشیه شهر و کنترل حاشیه نشینی عمل کنند و هرگونه کوتاهی و قصور مدیران در این حوزه تحت عنوان "ترک فعل" مورد برخورد قاطع قانونی قرار خواهد گرفت.

یدالله موحد غروب 14 فروردین ماه در جریان بازدید از سکونت گاه های غیررسمی در محله حاشیه نشین صیاد شیرازی کرمان با همراهی استاندار، معاونین استانداری، فرماندار، شهردار و جمعی از مسئولان استانی اظهار کرد: لازم است براساس یک برنامه میان مدت و یا بلندمدت، با هرگونه تصرفات غیرقانونی اراضی در مناطق حاشیه نشین به سرعت برخورد شود و در رابطه با سکونتگاه های غیررسمی موجود در این مناطق براساس قانون تعیین تکلیف صورت گیرد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم برای ساماندهی حاشیه شهر کرمان و کنترل حاشیه نشینی افزود: دستگاه های مرتبط با ساماندهی حاشیه نشینی از جمله راه و شهرسازی، شهرداری، نیروی انتظامی و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه های اجرایی برای ساماندهی و کنترل حاشیه نشینی به وظایف خود عمل کنند

دستگاه های اجرایی برای ساماندهی و کنترل حاشیه نشینی به وظایف خود عمل کنند