مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 14:352021-04-03سياسي

دستگیری 5 عضو شورای شهر پرند تهران/ دستگیری عضو متواری در رشت


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم تهران گفت: پنج عضو شورای اسلامی شهر جدید پرند که مرتکب فساد شده بودند دستگیر و در حال حاضر در ندامتگاه تهران بزرگ در حال گذراندن محکومیت خود هستند.

رحیم علیش پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رباط کریم در گفت وگو با فارس در رباط کریم درخصوص اجرای احکام قطعی پنج عضو شورای اسلامی شهر جدید پرند و دستگیری آخرین فرد متواری این پرونده اظهار کرد: همانطور که قبلا اعلام شده بود این پنج نفر از اعضای شورای اسلامی شهر جدید پرند که برای آن ها به اتهام فساد مالی پرونده قضایی تشکیل شده بود و رسیدگی های لازم در این چند مدت انجام و نهایتا در محاکم بدوی و تجدید نظر برای هر یک از این افراد، اقدام قضایی قطعی و لازم الاجرا صادر شد.

وی در ادامه گفت: یکی از این متهمان به 18 ماه و چهار نفر دیگر به 5 سال حبس، جریمه نقدی، شلاق و انفصال از خدمات دولتی محکوم شدند.

دادستان رباط کریم اضافه کرد: بعد از این که احکام قطعی و لازم الاجرا در محاکم قضایی ثبت شد، برای آن ها احضاریه ارسال و اخطار لازم صادر شد که طبق قانون، ظرف مدت پنج روز خود را به دادستانی جهت اجرای حکم معرفی کنند ولی متاسفانه بعد از ابلاغ مراجعتی نداشتند و به همین جهت حکم جلب آن ها از طریق مراجع انتظامی صادر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 عضو شورای شهر پرند تهران/ دستگیری عضو متواری در رشت

دستگیری 5 عضو شورای شهر پرند تهران/ دستگیری عضو متواری در رشت