مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 14:152021-04-03سياسي

مجریان انتخابات از هرگونه اقدام شائبه برانگیز جدأ پرهیز کنند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: در انتخابات پیش رو، مجریان برگزاری انتخابات در راستای امانت داری از هرگونه اقدام شائبه برانگیز جداً پرهیز کنند.

- بهروز اکرمی عصر شنبه در حاشیه نشست ستاد انتخابات استان و فرمانداران با رؤسای هیأت های نظارت و انتخابات رییس جمهوری و شوراهای استان مرکزی، در گفت وگو با ، بهداشتی برگزار شود.

وی افزود: مسائل مختلفی که ما به عنوان مجریان انتخابات باید مد نظر قرار دهیم، اینکه از هرگونه اقدام شائبه برانگیز توسط فرمانداران و بخشداران و اعضای ستاد انتخابات پرهیز شود تا حفظ اعتماد عمومی روز به روز نسبت به مجریان تقویت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: تعامل خوبی میان دستگاه های مجری با هیئت نظارت، هیئت نظارت شورای نگهبان و هم هیئت نظارت مجلس شورای اسلامی با هدف برگزاری انتخابات شاداب، سالم و بهتر برقرار است.

اکرمی در بخش دیگر سخنان خود گفت: نکته مهم دیگر اینکه در موضوع انتخابات بحث پشتیبانی ها است که با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و استان باید تمهیدات لازم از هر نظر از هم اکنون پیش بینی شود.

وی ادامه داد: به هر حال باید توجه به وضعیت کرونا نیازمند این هستیم که تعداد کسانی که به عنوان اعضای شعبه اخذ رأی معرفی می شوند، از هم اکنون تمهیدات لاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات از هرگونه اقدام شائبه برانگیز جدأ پرهیز کنند

مجریان انتخابات از هرگونه اقدام شائبه برانگیز جدأ پرهیز کنند