مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 11:002021-04-03سياسي

جواد امام: روحانی رسما درخواست رفراندوم کند


جواد امام دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب گفت: مساله رفراندوم چندبار از سوی رییس جمهور مطرح شده، اما تاکنون به جایی نرسیده است.

من فکر می کنم که آقای روحانی باید موضوعات مهم مدنظر برای رفراندوم را احصا کرده و برای آن ها رسما درخواست رفراندوم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، جواد امام درباره طرح مساله برگزاری رفراندوم و مراجعه به آراء عمومی که به تازگی توسط رییس جمهور مطرح شد، گفت: من فکر می کنم با توجه به مشکلاتی که متوجه کشور در عرصه سیاست داخلی و سیاست خارجی با آن ها مواجه است، بحث رفراندوم و مراجعه به آراء مردم یک ضرورت اجتناب ناپذیر محسوب می شود چراکه عملا تغییر ریلی صورت نمی گیرد.

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران اصلاح طلب افزود: با توجه به ظرفیت قانون اساسی که این موضوع در آن پیش بینی شده، می توان از این ظرفیت استفاده کرد؛ ضمن اینکه باید توجه کنیم که برگزاری رفراندوم یک بحث تازه و بدون پشتوانه نیست بلکه از ابتدا در قانون اساسی هم مطرح بوده، اما به دلیل عدم استفاده از این ظرفیت، به یک تابو تبدیل شده است.

باید در راستای منافع ملی تصمیم بگیریم و حرکت کنیمامام در ادامه اظهار داشت: اخیرا یکی از نواب رییس مجلس بحث خط قرمز بودن مذاکره با آمریکا را مطرح کرده است، خب نباید تصمیم گیری های کلان ما تحت تاثیر نظر اشخاص و بدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواد امام: روحانی رسما درخواست رفراندوم کند

جواد امام: روحانی رسما درخواست رفراندوم کند