مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 09:502021-04-03سياسي

جهانگیری: محیط زیست مساله اول مردم کلانشهرها است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نشان داد که مساله سلامت در حدی است که مسوولین و سیاستگذاران کشور وقتی قرار باشد بین سلامت و اقتصاد یکی را انتخاب کنند، انتخابشان سلامت است.

جهانگیری تصریح کرد: مساله محیط زیست مساله اول مردم کلانشهرها و مسوولین کشور و یک موضوع فرابخشی و برای همه دستگاه ها لازم الاجراست.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت پیوست های محیط زیستی در طرح های توسعه ای گفت: بخشی از کارهایی که امروز در شهرداری انجام گرفته در همین راستاست؛ یکی از دستاوردهای طرح های ترافیکی و توسعه ای مثل تقاطع های غیرهمسطح و متروها، بهبود مسائل محیط زیستی است.

وی خاطرنشان کرد: اولین جلسه در خصوص کشف رود، سال92 برگزار شد، خوشبختانه شورای شهر و شهردار پای کار آمدند و حالا کیلومترها برای کشف رود کار شده است.

جهانگیری موضوع حاشیه شهر را یکی دیگر از معضلات کلانشهرها به ویژه مشهد عنوان کرد و گفت: گزارشی که از مشهد دارم این است که هم شهردار و هم استاندار تمرکز خوبی بر روی حاشیه شهر دارند.

امیدوارم مشهد در این رابطه الگوسازی کند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر توسعه زیرساخت های حمل و نقل پاک و موافق با محیط زیست گفت: مترو یکی از نیازهای امروز و فردای کلانشهرهای ایران است البته پر هزینه است و ما به عنوان دولت قبول کردیم 50 درصد از هزینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهانگیری: محیط زیست مساله اول مردم کلانشهرها است

جهانگیری: محیط زیست مساله اول مردم کلانشهرها است