مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:152021-04-03سياسي

برگزاری برنامه های نوروزی برای کودکان محک


موسسه محک برای عید نوروز کودکان مبتلا به سرطان و خانواده هایشان از راه دور و نزدیک و متناسب با شرایط روز جامعه برنامه هایی در نظر گرفت که یکی از آنها برگزاری جشن های مجازی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهان و کشورمان و به دلیل تحقق یکی از مهم ترین رئوس برنامه راهبردی 1396-1400 محک، که توزیع یکپارچه و عادلانه خدمات حمایتی به فرزندانمان در تمامی نقاط ایران است، ارائه خدمات انگیزشی، روانشناسی، مشاوره، قصه خوانی و برگزاری مراسم ها به صورت مجازی، با استفاده از ظرفیت داوطلبان و هنرمندان یاور محک در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان آنکه برگزاری جشن نوروز باستانی به وسعت همه ایران برای کودکان مبتلا به سرطان از جمله اقداماتی است که در این راستا صورت گرفته است ادامه داد: جشن مجازی در قالب ویدئوهایی، به منظور ارائه به کودکان مبتلا به سرطان محک تهیه شده است.

این کلیپ شامل نمایش عروسکی، پخش موسیقی گروه دامور، فلوت نوازی جانیار کودک 5 ساله و بهبودیافته محک برای دوستان خود، اجرای موسیقی توسط یکی از داوطلبان محک و پیام نوروزی عموهای فیتیله ای است.

مدیر واحد خدمات حمایتی در پاسخ به این سوال که این جشن مجازی چگونه در اختیار کودکان محک و خانواده هایشان قرار می گیرد، ادامه داد: از سال گذشته گروه های روانشناسی در پیام رسان واتس آپ فعال شده است که در این گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری برنامه های نوروزی برای کودکان محک

برگزاری برنامه های نوروزی برای کودکان محک