مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 07:002021-04-03اجتماعي

این دلسوزی نیست؛ مرگ حیات در طبیعت است


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مردم خواست نوزادان حیوانات وحشی را در فصل زاد و ولد زنده گیری نکنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از مردم خواست نوزادان حیوانات وحشی را در فصل زاد و ولد زنده گیری نکنند.

حسن اکبری، امروز شنبه 14 فروردین به رسانه های گروهی گفت: هرساله با شروع فصل بهار، زاد و ولد حیوانات وحشی آغاز می شود و زیر چتر حمایت و حفاظت محیط بانان حفاظت محیط زیست به زندگی خود ادامه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اولین بره های قوچ و میش در سال 1400در استان متولد شدند، افزود: زنده گیری نوزادان حیات وحش از جمله تخلفات زیست محیطی است که بعضی از افراد سهوا یا از روی عمد اقدام به آن می کنند.

اکبری اظهار کرد: متاسفانه در بهار سال جاری با متولد شدن اولین نوزادان حیات وحش برخی افراد از سر دلسوزی، با مشاهده نوزادان حیات وحش در طبیعت به گمان اینکه آنها رها شده اند، اقدام به زنده گیری آنها کردند که برگشت آنها به طبیعت سخت و گاها غیرممکن خواهد بود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی تصریح کرد: همچنین در این فصل از سال برخی افراد سودجو و متخلف اقدام به زنده گیری نوزادان حیوانات وحشی می کنند که لطمات جبران ناپذیری به طبیعت وارد می کند چراکه علاوه بر حذف یک گونه جانوری از طبیعت که سال ها می تواند زادآوری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این دلسوزی نیست؛ مرگ حیات در طبیعت است

این دلسوزی نیست؛ مرگ حیات در طبیعت است