مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 فروردین 1400 ساعت 02:402021-04-02اقتصادي

ورود بیش از 4.9 میلیون مسافر نوروزی به گیلان


مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به ورود بیش از چهار میلیون و 920 هزار مسافر نوروزی به استان، گفت: بیش از سه هزار و 600 مورد بازدید نیز از تاسیسات گردشگری انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مسعود حلاج پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امسال بر اساس آمارها گیلانی از مهم ترین مقاصد مسافران نوروزی بوده است، اظهار کرد: تلاش شد تا بهترین شرایط در سایه رعایت دستور العمل های بهداشتی برای جلوگیری از ویروس کرونا برای مسافران ایجاد شود.

وی با بیان اینکه از 27 اسفند ماه سال گذشته تا 13 فروردین امسال بیش از چهار میلیون و 922 هزار مسافر نوروزی وارد استان گیلان شده اند، افزود: در همین مدت نیز بیش از پنج میلیون 48 هزار مسافر نیز از استان خارج شده اند.

مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با اشاره به اینکه بیشتر مسافرت ها هوایی و زمینی بوده است، گفت: این مسافران در حدود 251 هزار اقامتگاه و مکان گردشگری استان اقامت کردند.

وی به آمار بازدید از مراکز گردشگری و تاریخی و موزه های استان گیلان نیز اشاره کرد و ادامه داد: حدود 800 هزار نفر نیز در این مدت از مراکز سیاحتی، زیارتی، اماکن تاریخی و گردشگری استان بازدید کردند.

حلاج پور در ادامه با اشاره به بازدید از مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری استان گیلان، گفت: ستاد تسهیلات سفر استان گیلان از 26 اسفند ماه اقدام ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود بیش از 4.9 میلیون مسافر نوروزی به گیلان

ورود بیش از 4.9 میلیون مسافر نوروزی به گیلان