مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 08:552021-04-02ورزشي

نامه فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مکان بازی فولاد - العین + نامه


فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای به AFC خواستار تغییر محل برگزاری دیدار تیم های فولاد - العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

- نامه فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مکان بازی فولاد - العین + نامه ایسنا/خوزستان فدراسیون فوتبال ایران با ارسال نامه ای به AFC خواستار تغییر محل برگزاری دیدار تیم های فولاد - العین در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد.

پس از درخواست سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از رییس کنفدراسیون آسیا برای تغییر مکان بازی های گروه های C و D و بازی پلی آف فولاد خوزستان ایران و العین امارات در ریاض عربستان، باتوجه به ناامنی روزهای اخیر در عربستان و ریاض پایتخت این کشور، منصور قنبرزاده، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال نیز امروز با ارسال نامه ای به AFC خواستار تغییر مکان دیدار فولاد - العین در شهر ریاض عربستان و برگزاری آن در شهری امن و مکان دیگری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آذری نیز در این خصوص گفته بود با توجه به این که شهرهای مختلف عربستان تقریبا هر روز با حملات موشکی مورد حمله قرار می گیرند و در آخرین حمله نیز روز گذشته در پایتخت این کشور یعنی شهر ریاض، فرودگاه این شهر با حمله موشکی مواجه شده است، حال این سوال مطرح است که چرا کمیته امنیتی و مسابقات ای اف سی در خصوص لغو بازی های گروه C و D لیگ قهرمانان آسیا و پلی آف آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مکان بازی فولاد - العین + نامه

نامه فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مکان بازی فولاد - العین + نامه