مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 04:052021-04-02ورزشي

گفت وگوی متفاوت با آقای هت تریک والیبال/ محمدی راد: آلکنو باید شفاف سازی کند


سرمربی تیم والیبال سپاهان اصفهان گفت: سرمربی تیم ملی یا مسئولان فدراسیون باید درخصوص نفرات دعوت شده و دعوت نشده به تیم ملی شفاف سازی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، رحمان محمدی راد پس از اسلوبودان کواچ در تیم ملی والیبال ایران شد.

از سوابق محمدی راد می توان به همکاری با خولیو ولاسکو، اسلوبودان کواچ و رائول لوزانو به عنوان دستیار اشاره کرد.

کسب مدال طلای بازی های آسیایی 2014، مقام چهارم لیگ جهانی و ششمی قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک و حضور در المپیک 2016 ریو و صعود به دور دوم این بازی ها از افتخارات این مربی جوان است.

محمدی راد در رده باشگاهی 3 سال به عنوان دستیار در باشگاه شهرداری ارومیه فعالیت کرد و در سال 95 به عنوان سرمربی تیم هاوش گنبد انتخاب شد.

وی در سال بعد کارش را به عنوان دستیار مصطفی کارخانه در تیم بانک سرمایه آغاز کرد و همراه با این تیم قهرمان ایران شد که البته پس از آن باشگاه والیبال بانک سرمایه منحل شد.

محمدی راد در سال 97 با اعتماد مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین به عنوان سرمربی تیم شهرداری ورامین که سابقه قهرمانی ایران و آسیا را در کارنامه داشت، انتخاب شد.

این مربی جوان توانست با شهرداری ورامین عنوان قهرمانی ایران و آسیا را کسب کند و پس از آن با یک پیشنهاد جدی از سوی مسئولان باشگاه سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی متفاوت با آقای هت تریک والیبال/ محمدی راد: آلکنو باید شفاف سازی کند

گفت وگوی متفاوت با آقای هت تریک والیبال/ محمدی راد: آلکنو باید شفاف سازی کند