مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 فروردین 1400 ساعت 04:002021-04-02بين الملل

رییس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد +عکس


رییس جمهور آذربایجان ضمن تشکر از مواضع ترکیه در جنگ با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی، به داماد رجب طیب اردوغان که رییس یک شرکت ترکیه ای سازنده پهپاد است، - مدیر شرکت بایکار است که در کار تولید پهپاد فعالیت دارد.

علی اف و داماد اردوغان   بنا بر گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان، الهام علی اف در دیدار با روسای شرکت های ترکیه ای به داماد اردوغان به پاس حمایت های آنها از باکو در جنگ با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ کوهستانی، نشان افتخار موسوم به نشان قره باغ اعطا کرد.

سلجوق بیرق دار داماد رییس جمهور ترکیه در دیدار با الهام علی اف به او پیروزی جمهوری آذربایجان در جنگ برای آزادسازی قره باغ را تبریک گفت.

رییس جمهور آذربایجان در این دیدار، از رجب طیب اردوغان رییس جمهور و همچنین ملت ترکیه به دلیل حمایت هایشان از باکو تشکر کرد.

طبق گزارش خبرگزاری رسمی جمهوری آذربایجان، علی اف با تمجید از دستاورهای صنایع دفاعی ترکیه، بر نقش مهم پهپادهای ترکیه ای در نابود کردن تجهیزات نظامی ارمنستان در جنگ بر سر منطقه قره باغ تاکید کرد.

وی حین اعطای نشان قره باغ به داماد اردوغان  گفت که این نشان به پاس کمک ها به منظور تقویت روابط دو کشور برادر، تقویت همکاری بین آذربایجان و ترکیه و به دلیل حمایت از تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت جمهوری آذرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد +عکس

رییس جمهور آذربایجان به داماد اردوغان نشان افتخار داد +عکس