مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 19:502021-04-01اجتماعي

مسیر تفرجگاه های سمیرم مسدود شد


در روز 12 و13 فروردین ورود خودروهای پلاک غیربومی به شهر سمیرم ممنوع است.

- محمدرضا عسگریان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: بر اساس تصمیم کمیته ستاد مقابله با کرونا شهرستان سمیرم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا طی روزهای 12و13 فروردین تمامی مسیرهای منتهی به تفرجگاه ها و مکان های تفریحی و گردشگری سمیرم مسدود است.

فرماندار سمیرم افزود: با توجه به بالا رفتن آمار مبتلایان کرونا و پر شدن تخت های آی سی یوی بیمارستان سیدالشهدا، تمام اماکن گردشگری و تفرجگاه های شهرستان تعطیل بوده و طی مصوبه این ستاد در این روزها ورود مسافر به سمیرم ممنوع است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با کرونا فروشندگان واحدهای صنفی موظف به رعایت شیوه نامه های بهداشتی (استفاده از ماسک) هستند و تیم نامحسوس پیگیری این موضوع در سطح شهرستان در حال بازرسی است که در صورت مشاهده عدم استفاده فروشنده از ماسک واحد صنفی پلمب خواهد شد.

عسگریان در پایان خاطرنشان کرد: ورود به آرامستان های شهر ممنوع و در صورت توقف خودرو در آن محل اعمال قانون صورت خواهد گرفت و برگزاری هرگونه مراسم عزا و جشن عروسی تا اطلاع بعدی ممنوع خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، با مثبت شدن تست کرونای 18 نفر  تعدا مبتلایان به کرونا در سمیرم به 2338 نفر رسید که 16 نفر بستری و 5 نفر در بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر تفرجگاه های سمیرم مسدود شد

مسیر تفرجگاه های سمیرم مسدود شد