مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 15:402021-04-01سياسي

ورود به پارک های تهران از چه ساعتی ممنوع است؟


رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به ممنوعیت ورود افراد به بوستان ها و فضای سبز شهری شهرستان های قرمز و نارنجی کشور، اعلام کرد: - جی پلاس؛ معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با اشاره به ممنوعیت ورود افراد به بوستان ها و فضای سبز شهری شهرستان های قرمز و نارنجی کشور، گفت: ورود به بوستان ها و فضاهای سبز شهر تهران از 4 بامداد (13 فروردین) ممنوع خواهد بود.

مهدی جمالی نژاد در یک برنامه تلویزیونی ضمن اشاره به اینکه 32 شهرستان قرمز، 85 شهرستان نارنجی، 272 شهرستان زرد و 59 شهرستان در وضعیت آبی کرونا قرار دارند، گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا دورهمی و تجمع در بوستان ها و فضاهای سبز شهری و طبیعت در شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع اعلام شده است.

وی ادامه داد: شهرداری ها، نیروی انتظامی و صدا و سیما لازم است در این زمینه اطلاع رسانی کنند و در عین حال تدابیر لازم را ببینند تا از ورود افراد به بوستان ها و فضاهای سبز شهرهای قرمز و نارنجی جلوگیری شود.

معاون وزیر کشور اظهار کرد: سال گذشته مردم در روز طبیعت به خوبی به ملاحظات توجه داشتند و در نهایت منجر به کاهش پیک کرونا شد.

از این رو از مردم می خواهیم که امسال نیز مانند سال گذشته به تدابیر توجه لازم را داشته باشند چراکه رعایت الزمات بهداشتی به ویژه در شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود به پارک های تهران از چه ساعتی ممنوع است؟

ورود به پارک های تهران از چه ساعتی ممنوع است؟