مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 فروردین 1400 ساعت 11:252021-04-01اقتصادي

در نهاوند مراسم 13 بدر نداریم


روز 13 فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم 13 بدر نداریم و در صورت مشاهده هر گونه خودرو بومی وغیر بومی در جاده های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان نهاوند گفت: روز 13 فروردین بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا کشور و هم به خواست آحاد مردم در نهاوند مراسم 13 بدر نداریم و در صورت مشاهده هر گونه خودرو بومی وغیر بومی در جاده های شهرستان جریمه یک میلیون تومانی و اعمال قانون خواهند شد.

مراد ناصری پنجشنبه 12 فروردین درجلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان نهاوند، بیان کرد: وقتی می گوییم مردم نهاوند میهمان نواز هستند ادعا نیست واقعیت است ولی این میهمان نوازی گاهی برای شرایط شهرستان تهدید است.

وی با بیان اینکه در هر سه پیک ما شرایط نارنجی و قرمز را تجربه کردیم ولی بسیار کوتاه بود و ماندگار نبود، افزود: وقتی شرایط کرونایی شهرستان زرد می شود باید طبق شیوه نامه و پروتکل های بهداشتی رنگ حاکم را که ستاد ملی کرونا برای آن تعیین کرده را اجرایی کنیم و نمی شود قوانین رنگ قرمز را در شرایط زرد اجرا کنیم.

وی گفت: در شرایط بحرانی همه باید کمک هم باشیم تا آخرین روزهای پایانی دولت نوکری مردم را به بهترین نحو به جای بیاوریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نهاوند مراسم 13 بدر نداریم

در نهاوند مراسم 13 بدر نداریم