مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 16:052021-03-31اقتصادي

رشد 130 درصدی تولید و عبور از 3 میلیون تن گندله در فولاد سنگان


تلاشگران فولاد سنگان در سال 99 با تولید بیش از 3 میلیون و300 هزارتن گندله موفق به ثبت رکورد تولید سالیانه در این شرکت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی امرایی از ثبت رکورد تولید بیش از 3 میلیون و300 هزار تن گندله در سال 99 خبر داد و اظهار داشت: شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان که از شرکت های زیرمجموعه گروه فولاد مبارکه محسوب می شود؛ موفق شد در سال گذشته با رکوردهای پیاپی جهش تولید را محقق سازد و با تولید بیش از 3 میلیون و سیصد هزارتن گندله رکورد جدیدی در تولید سالیانه به ثبت برساند.

وی افزود: رویکرد فولاد سنگان در سال گذشته استفاده از تمامی ظرفیت های تولیدی مبتنی بر بومی سازی، ارتقای سیستم های نگهداری و کاهش توقف و مدیریت هزینه ها به رغم کمبود مواد اولیه بوده که توانست فراتر از برنامه پیش بینی شده را محقق سازد؛ هرچند در چند سال اخیر کمبود کنسانتره یکی از معضلات جدی تولیدکنندگان گندله به شمار می رود.

مدیرعامل فولاد سنگان اظهار داشت: امیدواریم با روند رو به رشد بومی سازی قطعات در این شرکت، در آینده ای نه چندان دور با اعتماد بیشتر به توانمندی داخلی شاهد قطع وابستگی کامل به کشورهای خارجی باشیم.

وی گفت: با توجه به برنامه ریزی مدون و عملیاتی کردن برنامه های استراتژیک شرکت، موفق به ثبت رکورد تولید ماهیانه گندله شده ایم و با تولید 410161 تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 130 درصدی تولید و عبور از 3 میلیون تن گندله در فولاد سنگان

رشد 130 درصدی تولید و عبور از 3 میلیون تن گندله در فولاد سنگان