مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 13:052021-03-31حوادث

حضور فعال و موثر پلیس در طول محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد


جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضور فعال و موثری دارد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضور فعال و موثری دارد.

سرهنگ سهام صالحی ضمن تبریک سال نو و اعیاد شعبانیه و همچنین تبریک نیمه شعبان ولادت حضرت مهدی موعود(عج) افزود: پلیس در همه محورهای مواصلاتی استان حضور فعال و موثری دارد و 17 نقطه استان را مورد پوشش قرار داده و محدودیت ها با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرمز شدن دو تا از شهرستان های استان از جمله شهرستان بویراحمد و گچساران به شدت اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان در روز طبیعت و روز 13 فروردین ماه به هیچ عنوان قصد خروج از منزل های خود را نداشته باشند، تصریح کرد: مردم از منزل خود بیرون نیایند چرا که مناطق تفریحی و گردشگری در سطح استان به کلی مسدود می باشد و هیچگونه خدماتی ارائه نمی شود و اعمال قانون از ساعت 10 شب تا 3 بامداد ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انتظار داریم هم استانی های عزیز با رعایت نکات امنیتی و بهداشتی و همکاری با ستاد مبارزه با کرونا، پلیس و مدافعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور فعال و موثر پلیس در طول محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد

حضور فعال و موثر پلیس در طول محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد