مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 10:002021-03-31فرهنگي

پخش «صدای فرهنگ» از شبکه مستند+فیلم


مستند «صدای فرهنگ» که به زنگی و حرفه فرهنگ جولایی، تهیه کننده باسابقه رادیو پرداخته، قرار است از شبکه مستند سیما به روی آنتن برود.

- مستند صدای فرهنگ که به زنگی و حرفه فرهنگ جولایی، تهیه کننده باسابقه رادیو پرداخته، قرار است از شبکه مستند سیما به روی آنتن برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی، صدای فرهنگ پرتره ای از فرهنگ جولایی، تهیه کننده باسابقه رادیو به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پنجشنبه (12 فروردین) ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستندهای صداو دوبله درباره مستند پرتره جدید خود گفت: دو سال پیش بود که مراسم بزرگداشتی برای استاد فرهنگ جولایی و بهروز رضوی در کرج گرفته بودند که بنده هم به نمایندگی از شبکه مستند در آن حضور داشتم.

بزرگانی در آن مراسم بودند و در مورد ابعاد شخصیتی آقای جولایی صحبت کردند که من فهمیدم ایشان فقط یک تهیه کننده رادیو نبوده است، بلکه بسیار اثرگذار و به اعتقاد بنده در جریان تولید برنامه های رادیویی بسیار فرهنگ ساز بوده است.

وی افزود: در فصل دوم مجموعه مستندهای پیشکسوتان صدا و دوبله با مدیر تولید شبکه مشورت کردم و پیشنهاد ساخت مستندی از آقای جولایی را دادم که مورد قبول قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «صدای فرهنگ» از شبکه مستند+فیلم

پخش «صدای فرهنگ» از شبکه مستند+فیلم