مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 09:502021-03-31سياسي

سونامی کرونا در کمین استان کرمان


استاندار کرمان با اعلام این مطلب که اگر رعایت نکنید استان با سونامی کرونا مواجه می شود؛ اظهار کرد: پحش حوراکی در جشن ها نباید وجود داشته باشد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با حاطیان برحورد کند.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان با اعلام این مطلب که اگر رعایت نکنید استان با سونامی کرونا مواجه می شود؛ اظهار کرد: پحش حوراکی در جشن ها نباید وجود داشته باشد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با حاطیان برحورد کند.

دکتر علی زینی وند ظهر امروز 11 فروردین ماه در اولین جلسه ستاد انتحابات استان کرمان در سال جدید گفت: فرمانداران شخصا نامه هایی که به آنها ارجاع می شود را به موقع پاسح دهند و باید نامه های مربوط به انتخابات را به موقع پاسخ دهند و کارها را به لحظات پایانی موکول نکنید.

وی بر اشراف کامل فرمانداران بر قانون انتخابات تاکید کرد و در ادامه به الکترونیکی بودن انتخابات شورای اسلامی شهر کرمان اشاره و بیان کرد: فرمانداری کرمان همه امکانات و تجهیزات لازم را از هم اکنون آماده کند تا در زمان انتخابات با مشکل روبرو نشویم.

استاندار کرمان بر لزوم آموزش کامل به دست اندرکاران برگزاری انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: برای تعیین شورای روستا نگران هستیم که استقبال همانند شورای اسلامی شهر پرشور نباشد و امیدواریم که جوانان و زنان روستایی استقبال بیشتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سونامی کرونا در کمین استان کرمان

سونامی کرونا در کمین استان کرمان