مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:552021-03-31اقتصادي

بیش از 40 میلیارد تومان خدمات به نیازمندان نهاوند ارائه شده است


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند گفت: سال گذشته 40 میلیارد و 441 میلیون تومان انواع خدمات رفاهی و مالی به مدد جویان زیر پوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان شهرستان ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، علی ملکی ظهر امروز در جلسه هم اندیشی و تعامل با اصحاب رسانه با بیان اینکه سال گذشته 40 میلیارد و 441 میلیون تومان انواع خدمات رفاهی و مالی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد و سایر نیازمندان شهرستان ارائه شده است اظهار کرد: این خدمات در قالب تسهیلات اشتغالزایی، کمک های معیشتی، ارائه شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 42 درصد افزایش داشته است.

ملکی افزود: از محل پرداخت زکات نیز 2 میلیارد و 100 تومان، کمک هزینه درمانی 200 میلیون تومان، کمک جهیزیه 646 میلیون تومان و دانش آموزان و دانشجویان هم 450 میلیون تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیش از نیمی از پرداختی های این اداره از محل کمک های مردمی و حامیان است افزود: سال گذشته درآمد ما از محل صندوق های صدقات که 23 هزار عدد در سطح شهرستان است که بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) نهاوند سیاست های سال جاری کمیته امداد را افزایش مراکز نیکوکاری عنوان کرد و اضافه کرد: در ابتدای سال گذشته تعداد مراکز نیکوکاری شهرستان پنج مورد بود که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 40 میلیارد تومان خدمات به نیازمندان نهاوند ارائه شده است

بیش از 40 میلیارد تومان خدمات به نیازمندان نهاوند ارائه شده است