مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:202021-03-31پزشكي

کرونا در چادگان روند افزایشی دارد


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی بعد از یک ثبات نسبی، روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: افزایش ابتلا به کووید 19 در چادگان نگران کننده است.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چادگان با بیان اینکه آمار بیماران کرونایی بعد از یک ثبات نسبی، روند افزایشی به خود گرفته است، گفت: افزایش ابتلا به کووید 19 در چادگان نگران کننده است.

غلامعلی حاجی عرب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در حال حاضر رنگ وضعیت کرونایی شهرستان زرد است، اظهار کرد: متاسفانه طی چند روز گذشته روند بستری ها و مراجعان حضوری به بیمارستان ها شیب افزایشی داشته است که قطعا با این روال منجر به تغییر وضعیت رنگ بندی در روزهای آتی خواهیم بود.

وی افزود: متاسفانه طی دو روز گذشته 21 مورد مثبت بیماری کرونا در شهرستان چادگان به ثبت رسیده است که منجر به بستری و حتی به لحاظ بد بودن شرایط بعضی از بیماران، اعزام به مراکز تخصصی کرونایی نیز انجام شده است.

دبیر ستاد کرونای شهرستان چادگان اظهار کرد: روند کنترل این بیماری در شهرستان چادگان با همت مسئولان مرتبط و مردم در وضعیت قابل قبولی بود که متاسفانه به دلیل فاصله گیری مردم از پروتکل های بهداشتی آمار بیماران افزایش و میزان رعایت توسط مردم به 40 درصد کاهش یافته است که بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در چادگان روند افزایشی دارد

کرونا در چادگان روند افزایشی دارد