مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 07:202021-03-31فرهنگي

پخش «صدای فرهنگ» از شبکه مستند


«صدای فرهنگ» پرتره ای از فرهنگ جولایی تهیه کننده باسابقه رادیو به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پنجشنبه 12 فروردین ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

- صدای فرهنگ پرتره ای از فرهنگ جولایی تهیه کننده باسابقه رادیو به تهیه کنندگی و کارگردانی ابوالفضل توکلی پنجشنبه 12 فروردین ساعت 21 از شبکه مستند پخش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، ابوالفضل توکلی تهیه کننده و کارگردان مجموعه مستندهای صدا و دوبله درباره مستند پرتره جدید خود گفت: 2 سال پیش بود که مراسم بزرگداشتی برای استاد فرهنگ جولایی و بهروز رضوی در کرج گرفته بودند که بنده هم به نمایندگی از شبکه مستند در آن حضور داشتم.

بزرگانی در آن مراسم بودند و در مورد ابعاد شخصیتی آقای جولایی صحبت کردند که من فهمیدم ایشان فقط یک تهیه کننده رادیو نبوده است بلکه بسیار اثرگذار و به اعتقاد بنده در جریان تولید برنامه های رادیویی بسیار فرهنگ ساز بوده است.

وی افزود: در فصل دوم مجموعه مستندهای پیشکسوتان صدا و دوبله با مدیر تولید شبکه مشورت کردم و پیشنهاد ساخت مستندی از آقای جولایی را دادم که مورد قبول قرار گرفت.

ایشان یکی از تهیه کنندگان شاخص و اثرگذار رادیو بوده و از جمله کارهای ماندگار او می توان به صبح جمعه با شما اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «صدای فرهنگ» از شبکه مستند

پخش «صدای فرهنگ» از شبکه مستند