مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 05:352021-03-31دانش

تشریح اقدامات مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود


اسمعیل محمودی، رییس مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: مرکز رشد به مراکزی گفته می شود که جهت حمایت از تجاری سازی طرح های مبتنی بر نوآوری، - رییس مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: ساخت تجهیزات آزمایشگاهی در حوزه پلاسما، طراحی و ساخت توربین های بادی، پرینت سه بعدی و ساخت نمونه و قالب و ریخته گری قطعات پیچیده فلزی از جمله اقدامات مرکز رشد دانشگاه صنعتی شاهرود است.

اسمعیل محمودی، رییس مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو گفت: مرکز رشد به مراکزی گفته می شود که جهت حمایت از تجاری سازی طرح های مبتنی بر نوآوری، نیازمحور و محصولات پژوهشی ایجاد شده است.

این مرکز عمدتا در کنار یک مرکز تحقیقاتی یا دانشگاهی فعالیت می کند و خدمات و پشتیبانی های لازم (اعم از فنی و غیر فنی) را برای تبدیل یک محصول یا ایده اولیه به محصول قابل عرضه به بازار فراهم می کند.

محمودی ضمن بیان این موضوع که مراکز رشد ابزارهای مطمئنی برای تبدیل نوآوری ها و دستاوردهای تحقیقاتی به محصولات و نیز ترغیب کارآفرینی و توسعه فناوری به ویژه از نوع پیشرفته هستند، اظهار کرد: مراکز رشد جهت حمایت از تجاری سازی طرح های نوآور، نیازمحور و محصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود

تشریح اقدامات مرکز رشد و فناوری های نوین دانشگاه صنعتی شاهرود