مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 فروردین 1400 ساعت 00:552021-03-30اقتصادي

بهشت کوچک در روستای وازیک محمودآباد/ همه فصل سال مشغول کاریم


احمد کارگران کارآفرین محمودآبادی که با علم، تخصص، مهارت و ایده پردازی یک کارآفرین موفق در حوزه پرورش گل و گیاهان زینتی است، می گوید؛ مجوز گلخانه ها را سازمان نظام مهندسی صادر می کند و با توجه به اطلاعات و آگاهی اندک در این بخش دارند به سختی می توان مجوز گرفت.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس اقتصادی روزهای کرونا یی فرصت مناسبی برای بهتر دیده شدن برخی مشاغل و حرفه ها است، مشاغلی که بیانگر این است همه ایده ها برای تبدیل شدن به بازار کار نیاز به سرمایه کلان ندارد و تنها با کمی همت و پشتکار می توان به آن دست پیدا کرد.

مازندران از جمله استان هایی است که در زمینه تولید گل و گیاهان زینتی  رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است و استانی با خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی مناسب می تواند بخش مهمی از نیاز به اشتغال و درآمدهای صادراتی را از راه تولید و عرضه گل و گیاه تأمین کند.

برخی کارآفرینان نشان دادند ادغام علم و عمل با یکدیگر می تواند سبب راه اندازی مشاغلی شود که نیاز به خارج کشور را مرتفع کرد و این کار تنها با کمی اشتیاق در کار میسر خواهد شد و این اتفاق در زندگی آقای کارگران هم رخ داد و با تلاش و پشتکاری که داشت توانست اقدام به راه اندازی گلخانه ای در روستای وازیک شهرستان محمودآباد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهشت کوچک در روستای وازیک محمودآباد/ همه فصل سال مشغول کاریم

بهشت کوچک در روستای وازیک محمودآباد/ همه فصل سال مشغول کاریم