مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 16:402021-03-30حوادث

کشف یک تن مواد غذایی فاسد در ممسنی


رییس مرکز بهداشت شهرستان ممسنی از کشف و جمع آوری بیش از یک تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد، غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ممسنی ، سهام چوبینه با بیان این خبر افزود: طی 24 ساعت گذشته و در خلال بازرسی های طرح سلامت نوروزی توسط بازرسین بهداشت محیط، بیش از یک تن مواد غذایی و بهداشتی فاسد، کشف و ضبط شد.

وی گفت: در راستای ارتقای سلامت شهروندان و در ادامه تشدید بازرسی های طرح سلامت نوروزی از مراکز حساس تهیه و توزیع مواد غذایی، بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهید خواجه ممسنی، موفق به کشف و جمع آوری یک هزار و 54 کیلوگرم مواد فاسد و غیرقابل مصرف شامل لبنیات و دیگر مواد غذایی شدند.

چوبینه بیان کرد: بازرسان بهداشت محیط در دو شیفت صبح و عصر بازدیدهای خود را انجام داده و در صورت مشاهده هر گونه مواد غذایی فاقد مجوز بهداشتی، فاسد و تاریخ مصرف گذشته نسبت به جمع آوری آن اقدام می نمایند.

وی از تمام شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی و موادغذایی مشکوک و فاسد در اغذیه فروشی و مراکز تهیه و توزیع غذا با شماره تلفن 190 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن مواد غذایی فاسد در ممسنی

کشف یک تن مواد غذایی فاسد در ممسنی