مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:502021-03-30اجتماعي

باد و گردوخاک اصفهان را 13 فروردین در می نوردد/ ورود امواج بارشی


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در نیمه غربی استان از فردا و احتمال توفان لحظه ای و گردوخاک در شرق و جنوب استان در روز طبیعت خبر داد.

- اصفهان- کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان از فعالیت سامانه ناپایدار بارشی در نیمه غربی استان از فردا و احتمال توفان لحظه ای و گردوخاک در شرق و جنوب استان در "روز طبیعت" خبر داد.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز جوی به نسبت پایدار در سطح استان اصفهان حاکم است و آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی به ورود موج ناپایدار بارشی به استان از فردا چهارشنبه اشاره کرد و افزود: با نفوذ این سامانه افزایش ابر، تشدید سرعت وزش باد و وقوع بارش های پراکنده و رگبارهای بهاری و رعد و برق را به ویژه در نیمه غربی استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، خاطرنشان کرد: بارش های پیش رو رگباری است و به صورت لحظه ای شدت می یابد که نمود بارشی خوبی دارد هر چند که برپایه الگوهای هواشناسی در مجموع بارندگی قابل توجهی را در غرب استان نیز انتظار نداریم.

هنرمند درباره وضعیت جوی استان در روز جمعه، ابراز داشت: پدیده غالب جوی استان در روز جمعه (روز طبیعت) و شنبه پیش رو وزش باد به نسبت شدید تا شدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باد و گردوخاک اصفهان را 13 فروردین در می نوردد/ ورود امواج بارشی

باد و گردوخاک اصفهان را 13 فروردین در می نوردد/ ورود امواج بارشی