مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 07:402021-03-30اقتصادي

ارایه تمام خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از طریق دفاتر دولت الکترونیک؛ بزودی


مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به تشریح عملکرد این صندوق در زمینه ارتقای دولت الکترونیک پرداخت و گفت: به زودی تمام خدمات صندوق از طریق دفاتر دولت الکترونیک نیز به ذی نفعان ارائه خواهد شد.

- ارایه تمام خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از طریق دفاتر دولت الکترونیک؛ بزودی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به تشریح عملکرد این صندوق در زمینه ارتقای دولت الکترونیک پرداخت و گفت: به زودی تمام خدمات صندوق از طریق دفاتر دولت الکترونیک نیز به ذی نفعان ارائه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکبر افتخاری در صفحه اینستاگرامش نوشت: چند روز پیش، رییس محترم جمهور از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان وزارتخانه پیشگام و برتر در توسعه دولت الکترونیک و شفافیت تقدیر کردند.

این موفقیت را به جناب آقای محمد شریعتمداری، وزیر محترم و همه مدیران و کارکنان خدوم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبریک می گویم و به سهم خود لازم می دانم گزارش کوتاهی را از برنامه های مرتبط با دولت الکترونیک در صندوق بازنشستگی کشوری به آگاهی برسانم.

وی در ادامه افزود: این برنامه ها که تحت راهبری کمیته ای به نام توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اجرا می شوند، در سه بخش قابل توضیح هستند: اول، گسترش ارائه خدمات الکترونیکی به بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری که شامل بهره بردار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه تمام خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از طریق دفاتر دولت الکترونیک؛ بزودی

ارایه تمام خدمات صندوق بازنشستگی کشوری از طریق دفاتر دولت الکترونیک؛ بزودی