مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 06:202021-03-30سياسي

جشنواره «آوای بی نشان ها» آغاز شد/ کار مهم نوجوانان نسل چهارم


مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی سرود «آوای بی نشان ها» با شعار «گمنامان تو را می خوانند» همزمان با میلاد امام مهدی (عج) در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) تهران و 6 استان دیگر برگزار شد.

- مراسم افتتاحیه نخستین جشنواره ملی سرود آوای بی نشان ها با شعار گمنامان تو را می خوانند همزمان با میلاد امام مهدی (عج) در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) تهران و 6 استان دیگر برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نخستین جشنواره ملی سرود آوای بی نشان ها با شعار گمنامان تو را می خوانند روز دوشنبه نهم فروردین ماه 1400 همزمان با میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) تهران و 6 استان دیگر آغاز شد.

اولین جشنواره ملی سرود آوای بی نشان ها همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) از نهم تا دوازدهم فرودین ماه سال 1400 توسط موسسه فرهنگی هنری کساء برگزار می شود.

در این رویداد موسیقایی که فراخوان آن با شعار گمنامان تو را می خوانند منتشر شده 110 گروه سرود در ایام نیمه شعبان به صورت همزمان به اجرای برنامه با موضوعات مرتبط با میلاد حضرت مهدی و سربازان گمنام امام زمان (عج) می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره «آوای بی نشان ها» آغاز شد/ کار مهم نوجوانان نسل چهارم

جشنواره «آوای بی نشان ها» آغاز شد/ کار مهم نوجوانان نسل چهارم