مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 03:352021-03-30بين الملل

هشدار رژیم صهیونیستی به شهروندانش


آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه در بیانیه ای به شهروندان خود درباره سفر به کشورهای منطقه از جمله امارات متحده عربی و بحرین به دلیل خطرات امنیتی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از آسوشیتدپرس، در بیانیه آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی ادعا شده است: ارزیابی می کنیم که ایران در آینده نزدیک علیه اهداف اسراییلی اقدام خواهد کرد.

آژانس امنیت ملی رژیم صهیونیستی، گرجستان، آذربایجان، ابوظبی، دبی، بحرین، اقلیم کردستان عراق، ترکیه، اردن و مصر را به عنوان مناطق و کشورهایی که نباید صهیونیست ها به آنجا سفر کنند تعیین کرده است.

اخیرا امارات متحده عربی و بحرین روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند و به دنبال آن گزارش هایی مبنی بر سفر صهیونیست ها به امارات متحده عربی منتشر شد.

آمریکا، رژیم صهیونیستی، امارات متحده عربی و بحرین 23 مرداد امسال با انتشار بیانیه مشترک از امضای توافق برای عادی سازی روابط و آغاز روابط دیپلماتیک خبر دادند.

مراسم امضای توافقنامه عادی سازی روابط میان تل آویو با منامه از یک سو و پیمان صلح رژیم صهیونیستی با امارات 15 سپتامبر (25 شهریور) در کاخ سفید و در حضور دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا امضا شد و این دو کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست ها آش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار رژیم صهیونیستی به شهروندانش

هشدار رژیم صهیونیستی به شهروندانش