مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 فروردین 1400 ساعت 03:202021-03-29ورزشي

ندا شهسواری شرایط روحی چندان خوبی ندارد/ بخاطر یک امتیاز المپیک از دست رفت


حمیده ایرانمنش می گوید ملی پوشان تنیس روی میز زنان ایران به دلیل دوری از مسابقات و فشار روانی نتوانستند در دقایق حساس بازی خود را مدیریت کنند و از کسب سهمیه المپیک بازماندند.

- حمیده ایرانمنش می گوید ملی پوشان تنیس روی میز زنان ایران به دلیل دوری از مسابقات و فشار روانی نتوانستند در دقایق حساس بازی خود را مدیریت کنند و از کسب سهمیه المپیک بازماندند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آخرین مسابقه انتخابی برای کسب سهمیه المپیک 2020 تنیس روی میز برگزار شد و زنان ایران نتوانستند تنها سهمیه آسیای میانه را بدست بیاورند.

این سهمیه در المپیک لندن و ریو توسط ندا شهسواری برای ایران کسب شد اما این بازیکن در انتخابی توکیو نتوانست به فینال صعود کند و حذف شد.

حمیده ایرانمنش در مورد عملکرد ندا شهسواری و شیما صفایی در انتخابی المپیک و ناکامی در کسب ورودی بازی های توکیو به ایسنا گفت: بازیکنان ما از آمادگی خوبی برخوردار بودند.

از قبل هم گفته بودم اگر در شرایطی که بیش از یک سال از مسابقات دور بوده اند، بازی خود را مدیریت کنند و رقبا هم بر اساس آنالیزمان تغییر نکرده باشند، نتیجه می گیریم، اما تغییر زیادی داشتند و بسیار بهتر شده بودند.

چند روز در محل برگزاری رقابت ها تمرین کردیم و با شرایط سازگار شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ندا شهسواری شرایط روحی چندان خوبی ندارد/ بخاطر یک امتیاز المپیک از دست رفت

ندا شهسواری شرایط روحی چندان خوبی ندارد/ بخاطر یک امتیاز المپیک از دست رفت