مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 12:152021-03-29سياسي

یادی از کی عطا طاهری بویراحمدی در سال روز کوچش


در سومین سالگرد درگذشت کی عطا طاهری بویراحمدی، بخشی از یادداشت ایرج افشار درباره این چهره فرهنگی بازخوانی شده است.

- ایرج افشار، محمدرضا شفیعی کدکنی و کی عطا طاهری بویراحمدی در سومین سالگرد درگذشت کی عطا طاهری بویراحمدی، بخشی از یادداشت ایرج افشار درباره این چهره فرهنگی بازخوانی شده است.

در یادداشت سارا مرادی نژاد (طاهری بویراحمدی)، نوه این چهره فقید که در اختیار ایسنا قرار گرفته است، می خوانیم: در مصاف این روزها و گریبان گیری ویروس کرونا که پا به پای تکنولوژی، طریق بودن و ساختار خود را افسارگسیخته و شتابناک شکل می دهد و پیش می برد و از پس این همه تلاش، برایش چه سودی می توان داشت از جان ستانی مخاطبانش که عاقبت منجر به نیستی خود می شود! بهره اش بماند برای بهره جویان.

و در این بلبشوی تیره از غبار ناامیدی ریخته بر سر و روی جان ها و نفس های به تنگ آمده، می توان رجعت کرد و بازخواند زندگی آدمیانی که چگونه پیشامدهای روزگار، عرصه زندگی را بر آنان تنگ کرده است و اما با همت شان پهنه وجود و نگرش شان را وسیع و کارآمد و فراخ کرده اند.

و یادآوری این شگرد انسانی، که در برابر موقعیت های خودخواسته و ناخواسته از تعادل حفظ شده خویش به نامیزانی می روند تا شاید گامی رهگشای دیگر بنهند، خود قوت قلبی است برای رخدادهای نیامده زمان و گذر کردن از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادی از کی عطا طاهری بویراحمدی در سال روز کوچش

یادی از کی عطا طاهری بویراحمدی در سال روز کوچش