مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 08:152021-03-29اقتصادي

تمرکززدایی در فروشگاههای عرضه مرغ انجام شود


فرماندار شهرستان ارومیه با اشاره به مشکل توزیع و کمبود مرغ در این شهرستان گفت: تمرکززدایی در فروشگاههای عرضه مرغ انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رسول مقابلی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه هماهنگی و رسیدگی به مشکلات توزیع مرغ در سطح شهرستان ارومیه، با بیان اینکه گوشت مرغ در این شهرستان جهت تأمین تقاضای شهروندان به اندازه کافی وجود دارد، افزود: تمرکززدایی در فروشگاه های عرضه مرغ با کمک افزایش تعداد محل توزیع برای کاهش ازدحام شهروندان سریعاً در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر تسریع و تسهیل دسترسی مردم به اقلام ضروری، اظهار کرد: نظارت قانونی بر تأمین مرغ از مرغداری ها تا کشتارگاه بر عهده سازمان جهاد کشاورزی و از کشتارگاه تا فروشندگی ها برعهده سازمان صنعت و معدن و تجارت هست؛ لذا این دستگاه ها باید اقدامات لازم را برای ایفای نقش قانونی خود اعمال و تقویت کنند.

مقابلی در ادامه تشدید نظارت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت با استفاده از ظرفیت بسیج مردمی را مورد تاکید قرار داد و افزود: سازمان صمت طبق وظایف قانونی با فروشندگانی که معمولاً عصرها مرغ را به به صورت کامل یا قطعه بندی شده با قیمت بالاتر از رقم مصوب به فروش می رسانند باید برخورد قانونی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرکززدایی در فروشگاههای عرضه مرغ انجام شود

تمرکززدایی در فروشگاههای عرضه مرغ انجام شود