مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 07:452021-03-29اقتصادي

چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می شود


با اعزام هیات های تجاری و فناوری ایرانی به کشور روسیه، علاوه بر برگزاری نشست های B2B چهارمین خانه نوآوری ایران در این کشور راه اندازی خواهد شد.

- با اعزام هیات های تجاری و فناوری ایرانی به کشور روسیه، علاوه بر برگزاری نشست های B2B چهارمین خانه نوآوری ایران در این کشور راه اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری، ارتباطات بین المللی یکی از الزامات اولیه در فرآیند بین المللی شدن شرکت ها و صادرات محصولات و خدمات است از این رو حضور در هیات های تجاری بین المللی همواره از طرف دولت ها مورد حمایت قرار گرفته و بر همین مبنا کریدور نیز بعنوان بازوی اجرایی مرکز در توسعه صادرات محصولات دانش بنیان، از اعزام و پذیرش هیات های تجاری در راستای توسعه صادرات محصولات دانش بنیان حمایت می کند.

پذیرش و اعزام این هیات ها و یا افراد می تواند با اهدافی نظیر توسعه بازار، رصد رقبا و فناوری های مشابه، سرمایه گذاری مشترک؛ آموزش و کسب تجربه در حوزه های مختلف همراه است لذا و بر اساس اختیارات مرکز و در راستای حمایت از صادرات کالاها و خدمات دانش بنیان، نفوذ و حضور صادراتی در بازارها، افزایش سهم بازار موجود اقدام به اعزام هیات های دانش بنیان به کشورها دیگر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می شود

چهارمین خانه نوآوری ایران در روسیه راه اندازی می شود