مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 03:552021-03-29اجتماعي

جشن تولد 1187 سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا+ عکس و فیلم


همزمان با نیمه شعبان، جمعی از عاشقان اهل بیت (ع) با روشن کردن شمع و هوا کردن بادکنک جشن میلاد حضرت مهدی (عج) را در کربلا برپا کردند و این شب پرفضیلت را با دعا و نیایش احیا کردند.

- جشن میلاد امام زمان (عج) در کربلا قبل از اذان مغرب نیز کاروان های شادی در خیابان های منتهی به حرم اباعبدالله (ع) تشکیل شد و موکب های مهدوی نیز با پخش مولودی، ولادت حضرت مهدی (عج) را جشن گرفتند و بادکنک های سبز و سفید به سوی آسمان فرستادند.

  با توجه به اینکه عاشقان اهل بیت (ع) از شهرهای مختلف با پای پیاده و طی کردن مسیر زیاد به حرم امام حسین (ع) مشرف شده بودند، خیابان های منتهی به حرم امام حسین (ع) در هر لحظه پذیرای زائران بسیاری بود و موکب ها نیز از زوار با ارائه غذای گرم، شکلات و شیر پذیرایی می کردند.

  در مقام حضرت قائم (عج) نیز جشن میلاد امام زمان (عج) برپا شد و زوار با روشن کردن شمع، تولد یک هزار و 187 سالگی حضرت مهدی (عج) را تبریک گفتند و بدون در نظر گرفتن کرونا در کنار یکدیگر، این شب پرفضیلت و مبارک را جشن گرفتند.

برخی نیز با قرائت دعای فرج، برای ظهور منجی عالم بشریت دعا کردند و در حرم امام حسین (ع) به دعا و نیایش پرداخته و با نوای لبیک یا مهدی (ع) به سوی ضریح حرم ارباب حرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد 1187 سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا+ عکس و فیلم

جشن تولد 1187 سالگی حضرت مهدی (عج) در کربلا+ عکس و فیلم