مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 03:452021-03-29سياسي

تمامی روزهای سال باید به موضوع مهدویت اختصاص پیدا کند


معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه تمامی روزهای سال باید به موضوع مهدویت اختصاص پیدا کند، گفت: مهدویت رکنی اساسی در اندیشه اعتقادی، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با تاکید بر اینکه تمامی روزهای سال باید به موضوع مهدویت اختصاص پیدا کند، گفت: مهدویت رکنی اساسی در اندیشه اعتقادی، فکری و رفتاری شیعه است، تمام عمر باید با حضرت زندگی کنیم و احساس حضور و ناظر بودن ایشان نسبت به رفتار و اعمالمان را احساس کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین باقر مختاری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: علت کمرنگ بودن موضوع مهدویت در جامعه این است که تنها به نیمه شعبان و ایام ولادت حضرت مهدی (عج) معطوف شده که این مسئله آسیب زا است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی روزهای سال باید به موضوع مهدویت اختصاص پیدا کند، افزود: مهدویت رکنی اساسی در اندیشه اعتقادی، فکری و رفتاری شیعه است، تمام عمر باید با حضرت زندگی کنیم و احساس حضور و ناظر بودن ایشان نسبت به رفتار و اعمالمان را احساس کنیم.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه اعتقادات مردم نسبت به گذشته کمی تغییر یافته است، یادآور شد: این مسئله به دلیل بالا رفتن سطح اطلاعات نسبت به قبل است، اما باید گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمامی روزهای سال باید به موضوع مهدویت اختصاص پیدا کند

تمامی روزهای سال باید به موضوع مهدویت اختصاص پیدا کند