مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 فروردین 1400 ساعت 03:052021-03-28اجتماعي

گردشگران جلفا بخوانند


مدیر روابط عمومی کلیسای وانک اعلام کرد که تنها گنجینه موسیقی ارامنه جلفای نو و کلیسای وانک (دیر آمنا پرگیج) در ایام نوروز پذیرای گردشگران هستند.

- ایسنا/اصفهان مدیر روابط عمومی کلیسای وانک اعلام کرد که تنها گنجینه موسیقی ارامنه جلفای نو و کلیسای وانک (دیر آمنا پرگیج) در ایام نوروز پذیرای گردشگران هستند.

ورگینه میرزاخانیان در گفت وگو با ایسنا اعلام کرد: کلیساهای محله جلفا به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در ایام نوروز تعطیل اند و تنها امکان بازدید از کلیسای وانک و گنجینه موسیقی ارامنه جلفای نو برای گردشگران فراهم است.

وی، درباره ساعت کاری کلیسای وانک توضیح داد: این کلیسا واقع در خیابان نظر شرقی، با بنایی مربوط به دوره صفویه، شامل جاذبه هایی چون موزه خاچاطور گساراتسی، موزه مردم شناسی ارمنیان جلفای نو، کلیسای هوسپ آرماتاتسی و مجسمه های سنگی داخل محوطه کلیساست که گردشگران می توانند با تهیه بلیت 15 هزار تومانی این کلیسا، هر روز از ساعت 8:30 تا 18:30 از آن بازدید داشته باشند.

مدیر روابط عمومی کلیسای وانک، با اشاره به گنجینه تازه تأسیس محله جلفا نیز گفت: گنجینه موسیقی ارامنه جلفای نو نیز در خیابان حکیم نظامی، محله سنگ تراش ها، پلاک 57 قرار دارد و قیمت بلیت آن برای گردشگران ایرانی 15 هزار تومان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گردشگران جلفا بخوانند

گردشگران جلفا بخوانند