مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 فروردین 1400 ساعت 13:402021-03-28اقتصادي

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد


معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر (ع) اراک پس از مدتی توقف، با پیمانکار جدید آغاز شد.

- اراک- معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اراک، گفت: عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولی عصر (ع) اراک پس از مدتی توقف، با پیمانکار جدید آغاز شد.

سعید رضا سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تجهیز کارگاه توسط پیمانکار جدید و استقرار کامل عوامل و دستگاه ها، عملاً کار ساخت و تکمیل این پروژه در سال جدید آغاز شد.

وی افزود: فعالیت این پیمانکار رسماً از امروز کلید خورد و امیدواریم طبق قراردادی که دانشگاه علوم پزشکی با پیمانکار جدید دارد، بتوان این پروژه را در موعد مقرر به اتمام برساند.

وی ضمن تشکر از پیگیری و تلاش نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک، استاندار، نمایندگان مردم اراک در مجلس در به ثمر نشاندن این پروژه تاکید کرد: پیمانکار قبلی به دلایل مختلف با بدقولی هایی که داشت از ادامه فعالیت در این پروژه منع شد و با عقد قرارداد با پیمانکار جدید، پیش بینی می کنیم ظرف مدت 15 ماه آینده این پروژه به اتمام و مورد بهره برداری برسد.

سلطانی گفت: پیمانکار جدید که کار ساخت و اتمام این پروژه را قبول کرده، حرفه ای است و سابقه خوبی در حوزه بیمارستان سازی دارد و دانشگاه علوم پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد

عملیات تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج) اراک آغاز شد